Garantie

Wettelijke garantie.
Meer voor Fietsen hanteert op de geleverde producten en diensten de standaard wettelijke garantie welke is gesteld in boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.

Fabrieksgarantie.
Naast de wettelijke garantie is er een garantie in de vorm van de fabrieksgarantie.
Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Deze garantie verschilt per merk en per product.
Voor een uitgebreide uitleg over de garantievoorwaarden en termijnen van de merken verwijzen wij u naar de pagina garantie

Klachten
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop of geleverde dienst. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure.

Wanneer uw een klacht wilt aanmelden, kunt u gebruik maken van het klachtenformulier op deze pagina.

Uw klacht kan gaan over een product of een geleverde dienst.

Na ontvangst van de klacht, zullen wij u hierover een ontvangstbevestiging sturen.

Na versturen van het ontvangstbewijs zullen wij binnen 14 dagen een reactie geven met daarin een aangeboden oplossing voor uw klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

Verzendkosten:

De verzendkosten van de producten verschillen per verzendklasse en zijn gebasseerd op grootte en gewicht.
Wij verzenden enkel via pakketzegels van Post-NL, dit biedt de volgende diensten;

  • Uw pakket online volgen met Track & Trace
  • Altijd een PostNL-locatie in de buurt
  • Maximum formaat: 100 x 50 x 50 cm

Verzendkosten per pakket:

  • 0-10 kg: 6,50 incl. BTW.
  • 10-30 kg: 12.71 incl BTW.

Levering pakket

Wanneer u een bestelling plaatst bij Meer voor Fietsen wordt deze verstuurd via Post-NL.

Niet thuis bij bezorging pakket

Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist? Dan kunt u het volgende doen:

Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden

Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hoe u dit kunt doen.

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren uw pakket twee weken voor u op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Belastingen:

Alle genoemde bedragen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Sleutelservice Meer voor Fietsen

Voor het bij bestellen van een extra/reserve fiets sleutel kunt u terecht op fietssleutels.nl mocht u er niet uitkomen kunt u bellen naar de winkel op 0297-360041 of even langs komen.

Let op! Heeft u uw fiets bij ons verzekerd dan dient uw bij ons te melden dat uw een extra/reserve sleutel heeft aangeschaft. Als u uw fiets bij een andere verzekeringsmaatschappij heeft verzekerd dient u dit zelf bij uw verzekering te melden.
Privacy
Meer voor Fietsen hecht grote waarde aan uw privacy.
U kunt de privacyverklaring hier vinden of downloaden.
Om die reden hebben wij een formulier voor u beschikbaar gesteld waar u uw gegevens kunt opvragen, laten verwijderen of inzage kunt krijgen.